är sjuuk! :(

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom det var som att jag hade en såg i munnen. Jag kunde typ inte prata i 2 h + att jag mår illa. det är lite bättre nu dock :) Jaja, lika bra att jag stannade hemma eftersom jag måste skriva på min text om Tanzania som ska vara ine på torsdag och jag har typ inte börjat :S

Idag kommer kanske min dator hem :D hoppashoppashoppas!!! Annars så kan jag typ inte göra klart upsatsen! :S

Jag är så glaaad för det är såå fint väder!!! Man känner att sommaren är på väg! Inte ett ända måln! :D

Och en sista sak så säger jag lyckos till Unni som fastnade i Italien pga vulkanmålnet! Det är nog inte så fel att fastna där liksom hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0