dagen

Sorry bruttar, har ingen bild från idag. Hela dagen var en plåga! Letade efter klänning till balen, men det finns ingen som var "wooow" i hela Stockholm! Och under dagen har jag t.o.m. hittat en massa coola affärer jag aldrig trodde existerade här än! Det finns en ascool urban outfiter (tror jag att det stavas) och omklädningsrummet är uppe på en liten balkong i ett slott typ! Det är jättecoolt! Och så finns det en fornarina affär! Min favorit ”märke” om man kan kalla det så. Jaja, lite positivt. Jag hittade några jag skulle kunna ha på balen, en det är om jag absolut inte hittar någon.

Sen fixade jag min cykel o nu kan jag cykla jippie!! :D haha, jaa, det är allt om mitt intressanta liv hihi :P imorgon ska jag vara med Hanni o så sover hon här o på torsdag hänger Emsis på :D mysigt, mysigt hihi ^^



Pariiis! vill tillbaka! :(

från vänster till höger: Anna, Lea och Quasimodo HAHA vilka fattar insider skämtet? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0