Stor, fet äcklig DISS!!!

Förlåt för denna neggativa inlägg som ni kommer att läsa nu, jag försöker att vara så posetiv som möjligt nu för tiden, men det finns verkligen en pungt som går över gränsen:

Jag älskar kunskapsskolan, men det är verkligen en sak som jag verkligen inte gillar med den och det är att de är så fattiga att de inte har råd med en riktig bildlärare! Jag lovar att det inte finns någon som tycker om Bosse! Han går mig på nerverna! Jag älskade bild! Jag visste att jag var bra på det innan! Men nu har nån äcklig, diskriminerande, favoriserande gubbe sabbat min självkänsla!

Ok, jag ska berätta vad som hände: Man ska göra ett tryck av något slag på bilden. Jag siktsar på MVG så jag gick till honom med ett förslag för några veckor sen för att fråga vad han tyckte. Han sa att det inte höll på grund av ditt och datt, jag sa ok, och läste kriterierna och kom på en ny idé, jag köppte plagget jag skulle trycka på, hade skrivit ut en bild, beskrivit hur jag ville göra och jag kollade igenom alla mål om det räckte. (det skulle vara min avslutningströja med texten "fråga inte mig jag är från kunskapsskolan" med en frågande katt på början) Sen gick jag till bosse igen för att visa vad jag tänkte göra och jag citerar och har vittnen på det han sa:
"Jag ger inte MVG för att du gör någonting gulligt"
alltså allvarligt! Bara för att han inte gillar gulliga saker ska han väl inte dissa någons förslag bara för det!

och det är verkligen inte första gången jag får damp på honom!

Jaja, förlåt för denna utbrått, men jag ville lätta på mitt hjärta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0