I'm back!

.. Sen tre dagar tillbaka iförsig, men jag orkade inte blogga hihi! :D

I vilket fall så är jag tillbaka och jag hade det väldigt mysigt i ungern. mina tre veckor såg ut på föjande sät att jag första veckan var hos min mormor och morfar. Det som var roligt den veckan var att träffa min ungerska kompis, Betti och att jag fick lära känna två av hennes kompisar där haha en var lite... speciell :P

Sista dagen så åkte vi upp till Budapest och shoppade lite. önskar att jag kunde stannat där längre, älskar min kära huvudstad :)

Efter det åkte vi upp till farmor och farfar där min käraste kusin Aletta är (jag vill inte vara taskig mot mina andra kusiner, men Aletta har jag kännt hela mitt liv och även fast vi inte snackar så mycket på telefon, så kan vi verkligen prata om ALLT när vi träffas under sommaren. jag älskar mina småkusiner också, men de älskar man mer som man älskar småbarn, mendan Aletta mer är som en syster). Därifrån åkte vi till Italien en vecka med min mittenkusin på pappas sida, Aletta och farmor&farfar.

I Italien så var det riiiktigt soft! vi hade inte värsta lyxhotellet, men vi hade havet och Snygga fransmänn i sikte från balkongen haha! :D Just fransmännen är en rolig historia som jag berättar i ett annat inlägg :) o vi åkte till Venedig en dag :)

efter Italien så åkte vi tillbaka till Ungern där vi var med pappas släkt en vecka till innan vi kom hem.

o snip snap snut, så var min Ungern/Italien saga slut hahah :P

Bilder:


Österrike var maagisk! (åkte förbi medan vi åkte till Italien) jag tog inga bilder under mormor veckan haha :P


Mittenkusinen Barnabás är en riktig stekare haha :P (utala det namnet om ni kan hahaha)


Första dagen var det riktigt riktigt stormigt!


Saaknar! :(




hahaha!


Aletta :) <3


Sen blev det storm igen och då var det ganska kul att se denna tornado mitt ute i havet!!!


På väg till venedig.




Gondoler


fiina :D






Cocco! Cocco bello!!! haha det skrek alltid de som sålde coccosnötter på stranden :P




Kolla tornet!!! den lutar! Först lutande tornet i Pisa o nu den här! Kan inte Italienare bygga torn som är stabila eller haha :P


Kolla min söta minsta kusin på pappas sida! :) han är så söt satt det inte finns, o busig hihi


hihi söööt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0