101220

Igaaag fick jag tillbaka två prov. Det roliga är att jag fick samma resultat, VG, på båda men med ett blev jag jättemissnöjd och med ett blev jag jättebesviken haha! Men ja, jag får satasa högre nästa termin ;) Samhällsprovet gick inte så bra heller som vi gjorde idag tror jag.

Idrotten köre vi sk. paintball utan paint. typ som killerboll alltså. jag sög ;)

Efter skolan stack jag, Hanna och Lina till Bromma centrum där jag alldrig varit! Det var lite kul, upptäcka nya delar av världen haha! Sen kom jag hem chilla galet, och nu är jag här, ännu ett sent inlägg, men vad ska man göra, man har ett liv utanför datorskärmarna liksom.. ;)

Imorgon är det avslutning och jag är jättejättejätteglad över det! Kommer bli galet skönt med lov! :D

Å, det är så mycket snö! Kolla lyktstolpen och bordet i bakrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0