1+1=3

Ja, dagen var mycket skön, bara en enda lektion. Julspelet var att kören sjöng, lite roligt var det då killarna sjöng en tjeck liten spexig trudelutt haha! Datakunskapsprovet gick ganska bra tror jag. Jag missade bara på två grejer. Det var lite kul för min datakunskapslärare ringde mig när jag kom hem och jag fick såklart panik för jag trodde att jag hade gjort nått fel, men det var bara någon som hade råkat  ta med sig provet hem haha!

Jag har under denna vecka kommit på två jättecoola funktioner med min laptop, även fast jag har haft den i några månader nu hihi! Sånt är roligt! :)

Jag börjar bli riktigt trött på snön nu. Ush! Det är roligt ett tag. Man tycker det är fint och mysigt, men sen blir snön smutsig och isig och irriterar en.
Såhär vill jag gå till skolan varje dag: shorts och nått linne och när jag kliver ut ur dörren möts jag av solsken och värme och inte mörker och snöstorm! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0