Andra advent

Min andra advet var helt ok, föruton att Michel var borta från dansen igen! Tror det är ca 7e gången den här terminen om inte fler! Jag älskar honom och hans klasser, men liksom gör ditt jobb! Haha jaja, annars så har jag gjort massa nyttiga saker som att jag har postat mitt Health Certification, fyllt i studieuppehållspappret inför USA, städat inte bara mitt rum, utan även badrummet och pluggat samhälle och spanska. Det känns ganska bra, men jag måste verkligen plugga nu sista två veckorna innan lovet. Massa, massa prov.

Jag dagdrömde massa om USA idag. Jag planerar, vet inte hur mycket av detta som går, men det skulle vara så kul! Jag ska bara välja massa flum- och roliga ämnen och jag ska försöka få A i allt där, sen ska jag dansa (duh) och jag vill så prova på cheerleading också! jag hoppas de tar in mig i laget :D Sen har jag som ett mål att gå på minst en riktig date hihi, och sen hoppas jag att jag placeras i senior class så jag kan ta "studenten" där alltså stå i sånadär coola dräkter med fyrkantiga mössor! :D

Haha, de här är mina flumönskningar inför USA :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0