Att dansa eller icke dansa......

Eller, jo det är nog dansa som är svaret på det, men "VAD?" är då frågan. Ush! Idag kom nästa termins planering ut på DansCenter och jag har bara ett ord: Dåligt!

Jag tycker att den är extremt dålig av skälen:
  1. Michel slutar som lärare på DC!
  2. Daniels och Evas dans (måndag och tisdags dansen) Krockar!
jag vill bara lägga mig ner och gråta! Att Michel skulle slutar var inte en så stor chock eftersom han var sällan där, men att Daniel och Evas dans, mina två andra favoritdanser är exakt samtidigt får mig och må dåligt. Nu måste jag välja vilken av de jag ska gå på! Det är som att välja mällan om man gillar julmust eller påskmust mer. Det går ej!!!

Det som är bra med Evas är att jag har gått där i mer än två år och vi i gruppen har en jättebra sammanhållning. Det som talar emot Evas är att jag böjar känna att Evas danser börjar bli för lätta!

På Daniels har jag bara gått 3 gånger men han är så cool och koreografierna är så coola! Plus så känner jag att hans är mer "utmanande" eftersom det är så hög grad på gruppen. Snälla någon hjälp mig!

Våran uppträdande med Evas grupp i våras:

Kommentarer
Postat av: Unni

Kan ba säga att jag gillar påskmust mer än julmust ;)

2010-12-07 @ 21:28:02
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0