bajs och kiss

Det här blir ett såndär random inlägg för jag har absolut inget att skriva om. Hej, jag heter Bengt... Jag jobbar på en knappfabrik om ni skulle undra btw!

Jaja, kom hem från Sofia för ett tag sen. Vi hade... kul.. Haha! Väldigt flumflum. Jag Längtar, längtar tills det är tisdag nästa vecka för då har jag gjort ALLT för denna termin! Alla prov, inlämningar osv.

Imorn är det Lucia i vår kära skola, fast det jobbiga är att det är 8.10! Tidigt! I-lands problem asså...

Åh! Min Statistik skulle kunna vara en riting för en berg-och-dalbana! vad vill ni läsa om på min blogg? Skriv jättegjärna för jag har torka lite då och så. Frågestund? Komentera! :D


Kommentarer
Postat av: Unni

Videoblogg Lea, just go for it! ;)

2010-12-13 @ 19:25:41
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0