Gott nytt år alla! Jag drar till Thailand!

Imorgon åker jag till varma Thailand wihoo!!! :) Väldigt taggad att lämna kalla Sverige ett tag och jobba på min bränna. Jag är väldigt ledsen över att min extremt snygga bränna från i sommras har försvunnit nu. Jaja, vill bara önska ett gott nytt år, för jag tror inte jag kommer blogga mer i år. ;)

Jag kommer nog inte uppdatera så mycket i Thailand för jag tar inte med laptopen, men jag ska minst en gång åt en dator för jag måste sjukanmäla mig från skolan he...he... (lång historia).

Ja, kort om min sista dag i Sverige: Packade klart idag då, sen drog jag och bowlade med fina gänget från klassen. Sen stack vi och åt suchi, mums, och sen körde vi Buzz hemma hos Sofia. Är inte så glad för jag förlorade stort på både bowlingen och Buzzen.... Jag suger... Men kul hade vi! ;)

Ha det såå kul allihopa! :D <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha så kul i Thailand, Lea! Ta mycket bilder och köp en present till mig! ;) haha, skojja om det där sista... ;) Och tack för idag! ;D

2010-12-30 @ 01:10:19
Postat av: Hanna

Ha det bäst och gott nytt år på dig med!! :D <3

2010-12-30 @ 01:34:42
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna :D

kommer sakna dig och våra långa samtal hehe ;) ha det så bra nu! <3 <3 <3

2010-12-30 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0