grinchen = Juul! :D

Åh, jag blir alltid så glad då jag ser grinchen! Då får jag alltid riktig julkännsla! Jim Carry måste nog vara den klockrenaste skådisen! :) Kärlek till honom!

Nu siter jag och lystnar på David Archuleta, en mycket bra artisk och han måste nog ha ett av de gulligaste leederna ever!

Sitter hemma vill inte ens gå ut en sekund för jag vill inte bli förvandlad av den onda häxan - vintern - till en snögubbe, och bara längtar tills vi ska åka till Thailand! Har planerat vad jag ska göra på flyget och hur mycket jag ska shoppa och jobba på min snygga bränna där! :D

Samtisdigt så snurrar ekonomins grunder i mitt lilla huvud, vilket inte riktigt passar in i bilden...

Lina, Sofia, pluggish!..?

Josse som joina vår klass och jag kör wb-fjortizz ztyle!


Anyway ska nog sova nu! :D

Tja tja bloggeen! Natti natt!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag och Lina är fett duktiga!! ;)

2010-12-19 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0