Here without you

Idag var det skoola! Lång dag med jag överlevde wohoo! :D

Sen fikade jag med Hanna och så svängde jenny penny förbo tjohoo! Vi hade väldigt kul vi, snacka om min framtida man... åh vilka ljuva tankar!! ;)

Sen kom jag hem och jag kollade på filmen på tv som heter typ elf? Var en julfilm. komedi för barn typ fast sånt gillar jag haha! Den var typiskt amerikansk men vi älskar den ändå!

Underbart med fredag, och med tanke på att det är exakt en vecka kvar till julafton så blir man ännu gladare!




Kommentarer
Postat av: Josephine

åååh, jag såg början och slutet på den filmen hahah, och imorrn är det grinchen!! heheh (a)

2010-12-17 @ 23:28:53
Postat av: jenny

Justin Biber! som sjunger : baby, baby, baby oooo! hahahahahahhahaa varje morgon då du ska vakna XD

2010-12-18 @ 21:03:00
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0