Idaaag

Idag var det juldagen som började förfärligt med att jag fick vinterkräksjukan. Jag trodde jag skulle dö, det var så hämskt! Jag orkade inte röra på mig och göra ett smack. Men det gick över ganska fort. Jag är fortfarande inte helt frisk, men jag kan äta och inte spyr upp det längre... mmm det låter så nice ellerhur?

Jaja, sen blev det ganska mysigt då jag mådde bättre. Vi kollade på filmer, det senaste var Sweeney Todd ,med Johny Depp, the hot old one ya know, som gick på TV nyss. Jag har inte sätt den innan men jag tycker den var ganska bra, bortsätt från att de var tvungna att lägga in massa blod och att alla dör hela tiden!

Hihi det är så kul för mamma gav mig denna värmekudde i present igår och redan dagen efter kom den till så bra användning. Min moder har en speciell talang och kan spå in i frantiden! Kanke kanske, men jag är i alla fall bra vän med denna gulliga värmekudde nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0