Jag är en nörd!

Idag insåg jag att jag är en riktig dansnörd! Ja, du såg rätt! Jag är nog inte en nörd pga att jag går nv, för jag känner att det inte går så bra för mig i skolan just nu haha!

Jaja, jag satsar väl ganska mycket på skolan då osv, men jag känner inte att jag tillbringar så mycket av min fritid åt att plugga hehe.. :P Vilket kanske inte är så bra i längden då... Men jag kämpar! :)

Men anledningen till att jag är en dansnörd behöver man bara ha läst min blogg i ca en vecka. Jag menar, varannat inlägg handlar om dans, all musik jag lyssnar på just nu är i storts sätt låtar jag dansar till. Vad ska jag göra? jag går nv och kommer aldrig i mitt liv hinna med både dans och skolan! Bajs!

Jaja, USA <3 Då jävlar ska jag dansa dag och natt ;) längtar!

Låten vi dansade till med Daniel igår:



 

Ja, så kan man snacka hur nördiga dessa bilder är haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du tar bilder från min blogg för då vet jag att du i alla fall kollat på min blogg! :D

2010-12-01 @ 22:27:37
Postat av: Hanna

Vem var det, vem var det som kommentera?

Det var jag hehe men glömde det där med att skriva namn ;)

2010-12-01 @ 22:29:25
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0