Just a dream

Idag hade vi ett engelskaprov som inte gick bra alls haha! Eller i alla fall glosdelen hehe! Det andra var lätt för det var bara att skriva på lite flum-flum. Jag är nog bra på att argumentera och skriva vad jag tycker så på det tror jag att det kommer att gå bra. Sen hade vi grupparbete under håltimman vilket var lite skojsigt haha! Älskar vissa personer i min klass, så sköna!

- Varför petar du i Pierses öra Lukas?
- För att reta honom!
- Men det är äckligt, massa öronvax!
- Ja, men han har ju städat därinne!

Haha!

Sen efter skolan så åkte jag med några till Sergel igen för att köpa craderade äpplen, eller vad de nu heter hehe! Sen fikade vi lite, och sen åkte jag hem o såg på idol och blev lite irriterad att Olle åkte ut! Jaja, livet går vidare!

Imorn ska jag förmodligen på hälsoundersökning inför USA. Skönt att få den överstökad! Sen ska jag leta julklappar med Hanna och Jenny. Mysigt!

Vinterbilder. Vintern kan vara så himla fint!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha rolig klass! ;)

2010-12-04 @ 00:24:39
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0