Knaas

Jag kan vara extremt knasig ibland jag, till exempel i mitt förra inlägg så blev det lite fel det där med betygen. Jag menar såklart att med ena blev jag nöjd och det andra inte he..he... jaja, skratta gott ni! "Haahahaha" ;)

Ja, sen var det en extremt knasig sak jag gjorde igår som jag fick förklarat idag hur knasigt det egentligen var!

vi körde killerboll och jag skulle göma mig o vakta flaggan, lite tråkig uppgift sådär, också dels för att jag inte såg själva matchen! Så jag tänkte "Okej, då jag hör jubel så är spelet över och ska kuta och hämta bollar". Men nu blev det knasigt då, för det är mig det handlar om liksom! Jag sprang fram tog massa bollar och kutade tillbaka till mitt lilla bås. såklart så åkte jag ut för man får inte hålla i fler än två bollar per person men det roliga var att jag fattade inte det tills spelet faktiskt var över och folk förklarade vad som hände för mig, att spelet inte alls var över.

Så tydligen så såg jag jätterolig ut och såg jättestålt ut för att jag tog massa bollar haha!

Jag tror inte att det här låter lika kul som det faktiskt var, men jaja...

Jag kan vara så virrig ibland! Haha en lite blondin inom mig kanske?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo lea det är alltid lika kul haha skrattar fortfarande! :D den var bra den <3

2010-12-22 @ 00:31:11
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skrattar ihjäl mig!! Haha XD

2010-12-22 @ 08:05:53
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0