Lördag

Idag var jag och gjorde hälsoundersökningen inför USA. Jag tog en spruta, och ska ta tre till, och kollade synen, reflexer och massa annat sånt "skojsigt". Väldigt skönt att få den överstökad faktiskt! Nu ska jag bara skicka in den via posten eller någonting så är jag klar med alla ansökningshandlingar!

Efter det så åkte jag till Nacka Forum och mötte upp Hanna och Jenny, jätterolig med tanke på att vi inte hinner umgås så mycket längre för att vi går olika skolor nu :(

Sen var det spelkväll hemma tydligen, då alla roliga (ungerska) vänner kommer över och vi spelar sällskapsspel haha! Men det är faktiskt ganska roligt!

Ja, nu ska jag gå och mata lite spanskaglosor innan jag ska gå och sova så hörs vi imorn. Tjolahopp!

Jag och Lina spelar in ljud till powerpointen hihi :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0