OMG, ni anar inte vad som har hänt???

Nej, typ inget, ville bara få er upmärksamhet haha!

Idag var jag med kära Jenny, Hanna och Emelie i Nacka forum. Det var kul att umgås lite med mina kära gamla vänner! Jag känner mig så bra, för jag lyckades låta bli att käpa någonting! Jag köpte inte ens fika! Bara en milkshake.

Ska börja packa idag, vill ha så mycket som möjligt gjot, för jag ska kanske åka och bowla imorgon, jag får se hur mycket packning som är kvar och hur mycket det kostar, höhö.

En liten USA grej jag kom och tänkte på. Jag ska nog videoblogga då jag är i USA! Asså, inte så mycket "tja tja bloggen, Leeeea hääär"-Style utan mer visa hur livet är! Låter inte det kul?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja gör det, det låter kul! :D och du ska med och bowla!!! ;)

2010-12-29 @ 00:43:49
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0