The fat cats had a heart attack

Imorn har jag K-dag och då blir Lea glad för då får hon sova ut! :D

I dag så var det en helt vanlig måndag. Ganska körigt, men det är jättehärligt efteråt. Det är faktiskt jättebra att måndagar är jobbigast för då har man den snabbt överstökad i början av veckan! :D

Efter dansen så är det så roligt att bara sitta och snacka massa flum med bästaste Maria, Agnes o Sara! Nästa vecka är det sista dansen på terminen och då ska vi ha en avslutningsfika med gruppen. Mysigt!

Idag är det den 6e och det är en tradition i Ungerna att tomten kommer under natten mellan den 5e och 6e och lämnar godis i stövlarna. Egentligen ska man lägga stövlarna i fönstret, men det har vi slutat med hihi! Jaja, jag fick brända mandlar och toffifee! :D Gott!

Ja, för de som undrar, tomten kommer alltså nu i Ungern och under julafton är det inte tomten utan Jesus som kommer med presenter! Då är det ingen som klär ut sig till Jesus då utan man säger bara att jesus har lämnat presenterna vid granen och man ser honom aldrig. :) Det är faktiskt smartare eftersom jul firar man för att Jesus föddes, alltså förstår jag inte var svenskar och amerikaner får tomten ifrån, men jaja ;)

Såg idag att min fina intervju är uppe på Utbytesstudent.se! Skojsigt! :D Spana in den här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0