Work it!

Tog min andra spruta idag, som sagt. Gjorde mycket ondare än första sprutan, men smärtan gick över snabbare. Efter förra sprutan hade jag ont i typ tre dagar, men nu gick det över på en halvtimma ungefär. Two done, one to go! Men den ska jag bara ta precis innan jag åker.

Åh gud vad jag skräck-längtra till USA! Jag erkänner, jag är skräckslagen, men jag längtra så mycket! Det är en sån konstig kännsla! Ibland känner jag att mitt liv skulle varit så mycket änklare om jag inte åkte, men hur kul är livet då man alltid ska välja den änklaste vägen? Jag har alldrig haft tanken att backa ur! Jag ser skitmycket fram emot USA! Mitt livs äventyr ju! :D

Jag kan inte fatta att om en vecka kan jag säga att "iår åker jag!" Shit va coolt! :)

Jag som aldrig har varit utanför Europa ska på torsdag bryta min Europa-oskuld haha! 2011 blir ett intressant år! Startar i Thailand och slutar i USA wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0