190210

Jag förstår mig inte på vad alla babblar om när de säger att man ska minska utsläpp av koldioxid eftersom det pågår en global uppvärmning. Det är iskallt människor!!! Och SL måste alvarligt lära sig att vi bor i Sverige!
Det kommer snö varje år! Visst är det underligt!


Idag fick jag vänta en halvtimma i kylan på en CP ersättningsbuss som skulle komma, men nej! en massa Farsta bussar gick förbi men ingen ersättningsbuss på siktet. Sen så kom tunnelbanan igång igen, men det gick ganska segt. jaja, jag kom till skolan i alla fall, även fast jag var riktigt nära att gå hem.

Skolan var tråkig. Sen skulle jag ut i kylan igen för att vi skulle se på en teater om att vara "begränsad" och vara instängd i "köns ramar". missförstå mig inte, jag är inte emot bögar, men jag tycker att hela den här pjäsen sa emot sig själv. De ville visa att man skulle våga vara som man är, men det lät som att de sa att de var fel att vara hetro... Jag vet att de inte menade det, men på deras lapp, om en klubb "utan gränser" som de sen delade ut så stod det inte ens hetro! en klubb där "det inte finns en begränsning hur människan är" hahaha :P
Men själva pjäsen var ganska rolig, det är bara diskussionen efteråt som jag tyckte var meningslöst...

Mamma var återigen på en mässa där man gick massa gratissaker. Nu var det någon antik mässa och hon tog hem någon gammaldags varm choklad. Dvs, det var vanlig choklad på en pinne som man skulle doppa i mjölk. själva chokladen, lite halvsmält efter varm mjölk var riktigt gott, men mjölken med chokladen var inte gott alls :S


Haha, nu kommer ännu ett klipp från Charlieissocoollike hahaha :P jag kanske är en tönt som itne har något liv, men jag diggar verkligen denna kille! :P Jag blev inspirerad från denna klipp. Detta kan man så göra på någon fest. Fatta va roligt att se sina polare lida! Mohaha!



 

P.S: haha lägg mäske till att om ni tar bort första siffran på datumet så är det idah 90210 haha :P serien som verkar bra, men har inte sätt ett enda avsnitt av haha :P (90210 är Beverly Hills post nummer om någon undrar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0