Alla hjärtans dag

Idag var jag först i kyrkan där det var en jättegullig pojkkör från London! De hade på sig sina skoluniformer :D haha sen gick jag ock Anna på Foki träff. Det var inte roligt! det var jätte-många småttingar som tryckte jättemycket även fast de i vilket fal skulle komma fram förr elle senare. Efte ett tag pajade kön totalt och allt bestod av en enorm klump där man inte kunde röra en fena. Haha, det var en pappa som sa: "när jag var liten fanns det någonting som hette kösystem" haha :P Jaja, sen kom jag in i affären där det var lite lugnare eftersom Foki var ute, men det tog ändå ca 1 timma att köpa mina två halsband haha :P aja, men jag upptäckte någonting väldigt intressant om min favorit bloggerska: Foki är enormt kort! Hon var ca 5 cm kortare än mig! Jag var inte så värst "aahhh fokii!!" som alla 11 åringar, jag var mer "jaha, där är foki" hahaha jag har slutat tycka att det är så coolt att se kändisar :p de är bara människor!!! Ok, jag skulle freeka om jag såg Jonas Brothers, Taylor Swift, Miley Cyrus eller nån sådan då haha :P

Jaja, här är bilder från idag och saker jag köpte igår som jag inte orkade lägga upp igår.

den ska jag ha på Mika konserten :P


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha Lea, Lea... är det bara en klubba eller? :P

2010-02-15 @ 16:50:36
URL: http://perfecktion.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Stora fel :D Nej men det är ju synd om man inte kan äta den -.-

2010-02-16 @ 14:15:24
URL: http://perfecktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0