The Last Song

Nu har jag äntligen fått hem min bok som jag har beställt för engelskan egentligen men jag ville läsa den innan också fast letade anledning för att beställa den haha :P

Den handlar i alla fall om en tjej som har skilda föräldrar och efter några år utan sin pappa ska hon tillbringa en sommar med honom i en liten stad vid stranden. Pappan som lever ett ganska stillsamt liv är väldigt ovan med liv runtomkring sig. Samtidigt så träffar Ronnie, huvudpersonen, stans "player" och de blir kära men hon blir sårad och så blir det drama :) 

Om ni inte har tänkt på det än, så ja, det är den som kommer ut i film snart med Miley Cyrus som spelar huvudrollen som jag så gärna vill se haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0