290110

Nu är det fredagsmys,
om det så är det sista jag gör,
nu är det slut på veckan,
det är dags för fredags myyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!!


NOT! Eftersom det är skola imorgon ush!!! Öppet hus, men se på det ljusa sidan: jag är ledig på måndag :D och en till sak ;)

Det är inte en kul känsla att veta att man ska till skolan på en lördag!

Aja, efter skolan med NP som inte var så svårt så gick jag, Hanna och Jenny till stan. haha i Cocoo affären så träffade vi Cocoo haha ;) hon var jätterolig och flummig. hon började prata om Avatar och allting med oss haha det var lite kul haha. Jag köpte muffin halsbandet som jag har velat ett tag nu :)

Sen så höll Hanna på att missa T-banan när vi var på hahaha det var fett kul :P Jenny kommer gå runt och säga det ett par veckor nu och händelsen med Li i morse haha XD

underbar:

haha sexigt huh? jag 08. Man ska "bjuda på sig själv" tydligen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0