Hatar måndagar...!

Ush! Dagen började med att jag tappade mitt SL kort wippie! så jag fick planka. Och sen så hade jag pass hela förmiddan och kunde inte ens andas. Men sen blev det bättre, för sen hade jag nada på eftermiddan och efter skolan gick jag till Jenny. tog lite.... udda bilder haha :P
Efter det träffade vi Hanna och gick till Värmdö gymnasium på öppet hus där man såg folk man kände :P
Missade min första dans pga tråkigt snack från typ rektorn o andra elever. Fint! nej, men ska nog ha värmdö som 3e hands :)

dagens + är att äntligen så har benen till min nya säng kommit som vi fick vänta på i typ 3 veckor!!!! Folk, handla inte på Mio för de är sega!!!

hahaha flumm! finns fler, ska bara be Jenny skicka.. :P

Bra imitation på fjoll-fjortizzar? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0