Mika :D

Hihi snälla Agnes frågade mig en dag om jag gillade Mika och jag svarade att han var "helt okej" haha :P sen frågade hon om jag ville följa med på hans konstert och jag sa JA :) Haha!
Jag letar nu efter Mika låtar för att lära mig de till konsterten så jag inte bara står där och inte känner till de flesta låtar :P Men när jag letar inser jag att jag kände till flera låtar än vad jag trodde! :D T.ex så älskar jag verkligen "relax", men jag tänkte inte på att det var Mikas låt! Det är en låt som påminner om sommaren i Ungern. Å Ungern...! :) när vi sitter i bilen med Aletta o farbror... haha låter kanske inte såå kul, men det är minnen för mig :)
minnem, minnen :)

Längtar till 18e Mars :D

Tack Agnes för att du frågade mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0