öppet hus

snart ska jag iväg på öppet hus i norra real. jag vet inte vad jag har för förväntningar direkt, men vi får se ;) kanske kommer jag att ha den som 1a hands val?

idag gjorde vi bip-test på idrotten. det var ganska kul o se hur dålig kondis man har haha :P jag kom till level 5 i alla fall. det var apa jobbigt!

ush! o sen måste jag öva på mitt tal på fredag! :S jag har värsta scenskräcken o ändå så måste jag, den här terminen:
  1. tal på engelska, minst farligt
  2. hålla mattelektion
  3. hålla idrotslektion för typ 30 pers säkert!! o förmodligen själv :O
  4. och uppträda inför hela skolan, men det kommer att vara kul^^
och ändå så säger de att "de inte kan tvinga oss att uppträda" (ok, Stina är den ända som säger det o hon har bara uppträda delen på min lista men ändå)

Hjälp mig!!!

*host* ni får tycka vad ni vill om min skumma bild.... ;) hade ingen annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0