pluggish (inspiration från boken "shoo bre") :P

idag har varit en ganska bra dag enligt mig :) skola (med tråkig spanska ett stort -) o sen utvecklingssamtal med "börne" :P han ville att jag skulle satsa på 320!!! o jag sa tack men nej tack! jag "nöjer" mig med 315 haha :P kommer ändå inte nå det heller förmodligen. aja innan det läste jag boken shoo bre som vi ska läsa i skolan. helt ok faktiskt men skum så in i helvete. det finns en scen med en skum tävling... nej ska inte säga mer, men läs!

Eftersom jag gör om mitt rum så var jag o mamma och köpte kuddar, örngott, mm på hemtex efter utveckligssamtalet. haha eftersom mamma skulle gå iväg nånstans så blev jag lämnad ensam med två enorma påsar på t-banan vilken bar askul. Man kände sin en aning klumpig bland alla människor.

aja, men nu ska jag "pluggish" för jag har ett tal att skriva människor! :D :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0