Ungern Imorn! :D

Jag har inte varit i Ungern sän förra året och nu när jag lystnade på en ungersk låt för typ 5 min. sen så flödade lyckan igenom mig! Det är så underbart att höra ungerska på gatorna efter att man är så ovan vid det :) haha hur fånigt det är låter så är det typ "nostalgi" hahaha XD gammal och gaggig som jag är mins jag tillbaka på min barndom :P nej, men gud vad jag har saknat Aletta, min kära kysin. Ush vad mycket jag har att prata med henne om :) kommer bli så underbart, och mitt i allt så ska vi åka till Italien i en vecka!!! :D kan det bli bättre?! älskar mitt skumma, men underbara hemland! <3

Ses om typ 4 veckor! vet inte om jag kommer att blogga. kasnke lite då och då då jag har tillgång till internet :P

underbara släktingar! <3

(farbror, kusse, Kristi dvs farbrors fru)

förra sommaren

haha Anna o Aletta förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0