årets sommarplåga?

Sean Banans låt "skaka rumpa" förväntas bli årets sommarplåga. vad tycker jag om det? Ja, melodin är faktiskt ganska bra i låten men handlingen är bara helt sjuk! Inte minst klippet Kolla bara 1:15 då han säger att man inte ska se ut som ett skelett och istället ska äta sig mätt och matar en tjej med en banan.......

Jag såg när han var på vakna och han säger att han har ett viktigt budskap att tjejer inte ska svälta sig och det skulle vara bra om han inte blandade in massa perviga budskap också! Jag gillade Sean Banan när han var med på floor filler och när han var min vikarie på dansen var nog det roligaste jag har varit med om, men nu har han blivit för pervig! Inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0