hämskt!

Okej, enligt Jenny så är det "vanligt" att forbollsspelare dör på plan, men igår så såg jag detta och jag fick tårar i halsen! Att i ena sekunden så står han åch skjuter boll och springer och på bara några få sekunder ramlar ihop och dör pga hjärtattack! Och detta visades på TV i direktsändning! Ja, man kan läsa om massa hämska händelser på fotbollsplan, att nån voltar och bryter nacken eller att benet åker av och jag vet inte vad anant för hämskt osm man blir äcklad av, men av allt så är det mest fruktansvärda att se att en spelare i ena sekunden lever och i andra är död!

Och mitt i allt så var han Ungersk coh kom från samma stad och allt som jag är i varje sommar och spelade i samma lag som "nybörjare" som min fasrbror hejar på och kanske till och med kände honom (för min farbror känner typ alla fotbollsmänniskor)!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag sa aldrig att det är vanligt, men det förekommer :o

RIP :/

2010-06-14 @ 16:28:52
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0