Onsdag

Onsdagen var en mycket sorglig men härlig dag. det var skolavskutning, solen sken och det var första dagen på sommarlovet! Men för oss nior så var det samtidigt väldigt sorgligt eftersom det var sisa gången vi såg många i årskursen. Även fast jag aldrig har varit på en begravning så tror jag att det är en likadan känsla som jag hade då vi var i kyrkan. Det var riktigt sorgligt och tårarna bara rann. Jag gråt mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Men samtidigt så var det fint. Det var ett fint sätt att säga ajö till alla lärare, alla körsånger och elever.

Sen fick vi våra slutbetyg efter allt. Jag ska inte klaga, 305 poäng! och sen gav jag Bernt manchetterknapparna (hur stavar man?) med en kaffekopp som min mamma gjorde till honom.

Eftert det åt jag o Emelie på Subway, sen var det hem o dusha o göra sig i ordning för grillningen vid Hellas. Det var riktigt mysigt!

Klassen <3

 

 

jättefina röda ögon haha XD

 

Grillgruppen :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0