Helgen :D

Idag var det inte så mycket, softade mest. Var i farsta o såg Eric Saade, men det var itne värsta upplevelsen haha :P Köpte present till mamma eftersom att det är mors dag imorgon :) men imorgon blir det också en annan sak, nemligen att jag ska upträda med dansen!!! :D Det ska bli så Kul och jag ska upträda på göta lejon :D Eftersom ingen av er som läser ska kolla förmodligen så lägger jag upp youtubeklippet på oss. Det är fortfarande långt ifrån felfritt här och vi har gjort vissa ändringar, men så ni vet ungefär vad jag ska göra imorgon :)

Jag i lila längst fram om nån inte skulle se det :P


Och här ska jag upträda!!! :D <3


Kommentarer
Postat av: Unni

ofta :o fett duktig du är ju :D

2010-05-30 @ 21:59:08
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0