Justin Bieber

Det var ganska länge sen jag skrev om denna pöjk och det är pga att jag inte tycker om honom längre. Ok, han har bra låtar men han har blivit så divig!

Ajuste, Unni, vem var det som ba: Haha, neej han kommer inte att bli stor! Ven är det som skrattar nu Unni?! :P

Nej, Men han är bara för mycket och speciellt hans galna fjortis fans. De skriker som galningar! Om han skulle komma till sverige så skulle jag förmodligen gå på hans konsert, men det skanske skulle bli nått jag ångrar, jaja, vi får se :P

men Det roliga är att han nu har kommit i målbrottet hahaha! Och lystna bara på det här! Jag har nog inte hört nått falskare i mitt liv :P


Kommentarer
Postat av: Unni

jag sa ju det :) nu är han liten och alla småtjejer gillar honom :P sen blir han stor och kommer i målbrottet och då gåre inte bra längre :D plus att alla mognar ;) vi får se om ett år lea.. jag håller fortfarande kvar vid min grej! ;)

2010-05-22 @ 17:34:24
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0