Tjolahopp!

har ni saknat mig? Såklart ni har, det är mig vi snackar om! Stackare har inte haft ett liv utan mig i några dagar!

Nej, så låter inte jag haha :P nej, men jag har fårr tillbaka min dator nu och den är segare än vanligt eftersom de bara bytte nån sak i den haha XD

Nu ska jag berätta lite: i måndags så skulle jag på intervju med EF om utgbytesåret. Det gick jättebra föresten och jag får åka :D Men det roliga är att det var samma dag som min dator blev klar så pappa hemtade den innan intervjun. Det var i för sig väldigt smart eftersom min dator väger typ 10 kg och är ganska stor så han bad mamma hämta en större påse. Det fixade mamma och hon kom med denna:

Om man inte ser så är det en rosa med muffins och kaniner på. Gulligt! min smak, men att min pappa bar runt på den igenom hela östermaln och strandvägen var inte lika roligt! Jag sa till honom flera gånger att jag kan ta den, eftersom det kanske ser liite normalare ut, men hur normalt sser det ut med en pose som man använder till att ha tvätt i? Haha, jaja, det var den dagens roligaste i alla fall :)

Samma dag så köpte jag min älskling:

Lady Gagaaa! :D <3

 

Och nu så är min lycka enorm! I stort sätt inget kvar i skolan förutom engelska och spanska, solen skiiner, nästa vecka är konfa och imorgon åker jag iväg på konfaläger så ni hör inte av mig på ett par dagar! :)

 

Här är min älskade gaga t-shirt :) Haha jag diggade "I'm a free bitch" tishorna med, men hur skulle jag föklara den för mina föreldrar? :P så det blev en jättefin "beauthiful, dirty, ritch" istället :)

 

Och så vill jag bara avslutningsvis visa en rolig sak som jag gjorde på en hemsida typ innan min dator gick sönder :) Är inte den söt? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0