Med ett fint ärr i pannan ska jag snacka Harry Potter!

Underbar film såklart! Levde upp till förväntningarna om inte mer! Det som jag inte gillade var att de la in lite för mycket Hollywood action. (Älskar Hollywood i allmänhet, men deras action är så tråkigt för det är likadant i alla filmer!) Men deg var jättebra, men jag tror det är mer tack vare J.K rowling o inte regisören, även fast det var fett coolt gjort. Synd att den här första delen inte fanns i 3D.

Det som ochså var ett plus var att jag för första gången faktiskt storgrät! Jag har aldrig storgråtit för en film, inte äns Titanic, den klassiska bölfilmen! :P Ush! Så sårgligt, men jag gillar att gråta för filmer, även fast det är hämskt. Varför var min favoritkarraktär tvungen att dö? Bajs så J.K! :'(

Fem av fem tousters! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0