Vad är det med DC och alla coola lärare??

Idag provade jag på comercial med Daniel. Har bara sett hans klass förra veckan och jag blev jättesugen på att prova! Det roliga var att jag bara insåg att klassen var mellan/avanserad och jag går annars på nybörjar/fortsättning så jag blev lite nervös, men det gick jättebra faktiskt! Dan var sjukt cool! Jag vet inte vad jag ska göra riktigt nu, för jag skippade min vanliga Hype som jag har på tisdagar för det krockade med denna... Men esh! Det löser sig! :D

Det var så flummigt för jag gick fram till honom  början och sa att jag var ny o allt o han ba: Häng på bara! inga konstigheter ed det. Och sen började lektinen o han höll hela lektionen på engelska men värsta perfekta uttalet! Jag tänkte då: Vad nu då? Men så visade det sig att han var från england men han pratade ju perfekt svenska så det var lite skumt haha ;)

Det är så flummigt med engelsktalande människor som älskar att visa att de är det :P

 

 

Från innan sommaren precis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0