Bajs prutt skit!!!

Ush vad jag inte gillar skolan nu!! Ligger fett efter i matten och jag har värsta samhällsprovet nästa vecka jag månste få bra på med tanke på mitt stora fail på senaste provet!

Gymnasiet går så ite bra för mig än. Jag har bara fått massa Gn o några VGn! Har inte fått ett jäkla MVG än! (låter som värsta pluggisen i know, men vad ska man göra om man siktar högt? Hehe..)

Ibland undrar jag varför jag valde NV med tanke på allt plugg, men det passar mig verkligen. Jag menar, just nu är mina bästa ämnen matte o kemi! Ända naturämnena vi har också och kemi är faktiskt tom min favorit haha! :P

Men jag önskar att vi hade mindre läxos för jag hinner typ inte dansa så mycket som jag vill! Jag har skippat mina tisdagsdanser i 3 veckor i rad nu! Inte bra!

Aja, nu ska jag i alla fall sova :)

Ha det bra alla fina, unerbara, gosiga, flummiga människor! :D <3

Är ingen fotograf, men det är höstigt i alla fall... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0