Balett

Jag bara äälskar o sitta hemma o söla ibland! Den här helgen så har jag i stort sätt bara suttit hemma o gjort ingenting bara varit, kollat på film osv. löv it!

Men idag så har jag varit och dansat i alla fall också. Dansade faktiskt balett! Har aldrig dansat balett i hela mitt liv! Inte ens som en plutt som de flesta småbarn gör. Så ja, det var lite special :P Sen dansade jag commercial där vi hade vikarie som gjorde dansen till mer waaking än commercial haha :P

aja, ska sova tidigt idag för jag känner mig seg idag hihi ^^

puss på er alla! <3
Gillar denna bild haha! Visar min personlighet :P


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahah, jag gick på balett när jag var liten xD det värsta valet jag gjort i hela mitt liv :p

2010-10-04 @ 07:51:51
URL: http://rrefuge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0