blaaaa...

brukar inte orka göra sånna här tester, men den här tyckte jag verkade rolig hehe :P

snodd från jennys blogg ;)


Min kvinnliga sida:
[ ] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? 
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte? 
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[/] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te? 
[x] Känt glädje över att få blommor i present?
[ ] Gjort någonting romantiskt på egen hand?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell? 
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[xxxxxxxx] Dansat?
[x] Bakat åt dig själv?

16,5/22

Min manliga sida:
[ ] Ätit en blodig stek?
[ ] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? 
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? 
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[x] Läst en bok av Jan Guillou? 
[ ] Läst ett nummer av slitz?
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[ ] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst nick hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[ ] Skrikit "kom igen nu killar" på en fotbollsplan? 
[ ] Tävlat i att dricka öl?

7/22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0