hälsningar från min gamla dator

Ja, internet funkar inte på min laptop för trådlöst stängdes av och jag vet ione hur man sätter på den igen haha! Ska fråga pappa imorn då ha  är hemma :P

jaja! Idag så var jag leedig hihi såå skönt :D så jag var på stan med Hanna Selin, Emelie och Jenny (som slutade 12). det var extremt roligt eftersom vi fyra har inte sätts alla tilsammans på åratal! mysigt, mysigt! :) Är väldigt stolt också eftersom jag kunde låta bli att köpa ett smack! köppte inte ens lunch på McDonnalds med de andra!

Sen så var jag på dans. var inte så sugen på de faktiskt idag, men jag visste att när jag väl är där så kommer det att bli underbart, och så var det :D

Jag saknar Michel (min danslärare som jag har på söndagar) redan! Jag kommer ha vikarie på söndag för han dränker sig själv i lyx på fashion week i Paris. Ooorättvist! ;)

Michel dansar i melodifestivalen (försök hitta honom hehe)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0