Helt okej dag faktiskt!

Dagen började med att jag gick på en sminkkurs på Makeup Store som jag fick av Anna i födelsedagspresent. Mycket skojsigt! Har varit på en sån innan så jag visste typ lite mer nu än då hehe :p gjorde inte bort mig. Sen köppte jag en anisktsspray, fundation o ett papper som är typ till för att få bort olja i ansigtet (?). Sen fick jag en tidning o en jettegod tvål på köpet :D

o så såg jag ut ut:

(är inte så fin i håret idag o fastnar icke på bild så denna räcker på mitt öga hehe :P )


Sen! Så "Sprang jag och Anna på" Flera idoler idag!!! :D det var mycket skojsigt! Ville träffa Daniel helst för att krama om honom, men jag fick nöja mig med Olle och Weise! Mina favoriter nr 2 och 3! Såg även Linnea som är helt okej och Geir som jag demonstrativt ignorerade hahahaha! :P

Weise o Olle var fett roliga! Jag sa till Olle att jag visst vet vad Wonderwall är för nått hehe :P

Fy jag ser hämsk ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0