mitt rum utecklas! :D

Idag så hamnade skåpen på min vägg som har stått och väntat på tt bli upphängda i ungefär ett år :D
haha förlåt alla grannar för borrandet! Det var förfärligt ljud! jag skojar inte det lät som en atombomb! Mina öron exploderade! mamma kom hen med typ värsta skräckfilms borren som hon lånade av sin jobbar kompis haha :P men nu är de uppe och är sjukt snygga. dock lite ostabilt för jag tappade bort två skruvar he..he :P wops! men  vi ska skaffa till om vi inte hittar de :)

tjolahopp ta ett dopp! :D



Mitt rum utvecklas forfarande. jag ska måla väggen precis intill väggen med hyllorna typ turkost tror jag eller brunt (matcha mattan) och hänga upp 2 stora tavlor med foton :) o kanske kanske mya gardiner. haha allt kommer bli klart lagon tills jag lämnar mitt rum i ett år XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0