Nej!

Vad hände? Lilla Daniel åkte ut! Den ända människan som inte fick åka! Den underbaraste, finaste, bästa männikan! Han förtjänade så mycket bättre! Jag rösde på honom typ 5 ggr för att han skulle vara kvar men ack!

Jag hoppas verkligen att han fortsätter med allt han tycker om och inte bara rullar mattor!

Jag blev så lädsen då jag såg denna jätteglada människa tårögd i eftersnack! Det var helt fel! Jag ville inte att han skulle vara ledsen!

Det är riktigt fuskigt eftersom Geir-Gay har varit med i Eurovision song contest för fan!!! Det borde vara regel på att de som redan är kända inte får söka till f*cking idol jäveln! Jag menar, Daniel rullade mattor innan han kom till idol då Geir redan var känd!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0