hemma! :D

Nu är jag hemma från en underbar helg med de underbaraste tjejorna! <3 Vi hade otroligt roligt och det var så härligt att prata om allt kul man hade på Malta! Jag blev så ledsen samtidigt eftersom Malta var så himla underbart att det inte går att förklara, och tanken att det är aldrig mer får mig att få en klump i maken!

Det kändes nästan som på malta på Reunion, men samtidigt ändå inte. Det var underbart att träffa Sara, vår ledare och de andra som kom från SES300.

Det var en obeskrivlig helg helt enkelt! :)




<3



Hihi Linnea <3

Hanna, Rebecka och Linnea <3

Linnea, Rebecka och Hanna <3

Rebecka, jag och Linnea <3

Sen var man ju tvungen att käka crepes om man umgicks med Malta människor och jag tog en som brann!! :o man ser itne så mycket längre, för den hade typ slutat blinna men titta :D

Fler bilder kommer snart så jag har EFs bilder och Linneas och rebeckas också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0