pluggish

Just nu sitter jag och läser samhällskunskap. även fast jag inte är ett så stort fan av det så är det ganska mysigt! Jag tror att samhälle är mitt svagaste ämne just nu haha!

Aja, veckan var inte så intressant förutom att dansen började och det är helt underbart!!! Nu har jag treminskort vilket betyder att jag kan gå på hur mycket dans som helst :D nice! jagprovade dans fys i tisdags och det var sjukt jobbigt! fick träningsverk i två dagar efter det i hela kroppen haha. otränad! :P

Idag var jag på comercial och jag är typ kär i min tränare haha! Han är typ den härligaste, coolaste människan jag har träffat + att vi dansar till Alejandro!!! Min favoritlåt! :D

Aja, i torsdags så var det Insparksfest vilket var mycket sköjsig haha! konstigt nog så var jag inte alls trött i skolan på fredan efter 3,5 timamrs sömn haha! Eler okej, jag började tappa koncentrationen på sista lektionen men ändå! Typ roligaste kvällen och man lärde känna några nya männikor också :)

Samhällskunskap + en halstablett för jag håller på att bli sjuk :(
Inte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0