Såå ironiskt!

Hahaha! Jag tror att alla har varit med om att man har kännt på ett visst sätt och tänkt vissa saker och tänkt att man är helt skum eller konstig för att man gör det och sen när man pratar om det med någon så kommer det fram att den andra personen också känner likadant för den saken! (det handlar inte om att två personer gillar varandra och de erkänner för varandra, som det kanske låter. Haha)

Tänker inte skriva vad det handlar om för det går inte och förklara, utan man måste vara med om det! Men det var så roligt! Jag typ höll på att garva ihjäl mig på väg hem på t banan hem, och de runtomkring måste tykt att jag var skumm. Men det sjorde min dag att jag inte är ensam om tankarna haha XD

Jag var och dansade idag också streatjazz. ganska svårt faktiskt men jätteroligt! det roliga var att jag gick på det av misstag på ett sätt och jag tror jag slutar upp gå på det resten av terminen haha! Sen var jag på yoga som var asskummt! de har bytt instruktör sen jag slutade sist och hon nya är skumm! Hon är svensk, emn hon försöker typ leka proffsig igenom att prata svengelska! vafan! Plus att hon har typ sämst uttal! Haha det var faktiskt lite roligt att lystna på :P t.ex så bytte hon ut och till and mitt i en svensk mening...

Kemiprovet gick åt helvette btw, men det verkar som att det gick åt skogen för alla, och det här var första kemiprovet, så jag hoppas det inte spelar så stort råll att jag bara får ett G eller ett G- he..he...

Hela imorgon ska vara en plugg dag då jg tar igen allt plugg!


Samhälle nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0