Internet i mitt hjärta

Ja, internet har legat nere igår här hemma. Lite tomt var det, men man överklever! Eller om den hade legat nere idag också skulle jag blivit lite mer irriterad heh!

Jaja, Isen vid gulmarsbron har smält - solen skiner - man kan röra sig utan jacka utomhus utan att frysa till is - det kan bara betyda en sak - VÅÅÅÅÅR! :D Lea = glaaad!

Skolan i sig helt okej, men med de bästa människorna blir det alltid kul!<3  Dansen var superkul! Jag var ganska otaggad, men så fort man börjar blir man alltid like "wohoo"! Slutsats: Det gamla vanliga!

Jaja här har ni min helg i bilder:




Söta Hanna flummar i omklädningsrummet på dansen :) <3


Men vilka är dessa tre muppar - speciellt fisken i mitten där..? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det är kul att flumma i omklädningsrum! Man borde hänga där oftare ;)

JAAAA asså det är mycket vårigt nu!!!! det gillar vi <3

2011-04-11 @ 22:01:44
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0