Jag hade min första riktigt blonda moment!

Det har knappt gått 24 timmar sen jag blev blond och jag har redan haft en riktigt blond stund!

Vi börjar från början:

Ni minns väl att jag fick en upplevelse i julklapp av min fina pappa att jag får designa mina egna skor?! Om inte så vet ni det nu. Åh, det var så roligt, och nu har jag äntligen fått mina fina skor!!! Jag är supernöjd med de! Bland det roliga med skorna är att de är anpassade efter mina fötter så ena skon är större än den andra eftersom min ena fot är större än den andra, haha!

I alla fall, Min tanke var att jag vill ha ett band på mina skor så jag kan knyta en rosentt runt vristen, men det kunde de inte göra utan de sydde på krokar så jag kan trä fast banden i som jag köper själv.

Där kommer min blonda moment in i bilden: Jag var ju på panduro med Hanna och Jenny idag för att jag skulle köpa dessa snören. Jag var jätteglad och tänkte: Ja, jag köper tre olika färger så jag kan byta de ibland!

..... och jag köppte.... ett snöre av varje färg och tänkte inte alls på att ett par skor är ett PAR och består av TVÅ delar......

Alltås, det gör ont känner jag. Så klantigt! Men jag får väl gå tillbaka och köpa ett till av varje färg, men ändå.

Här är i alla fall mina riktigt snygga skor som jag kommer glida runt i under våren!


Det fanns olika modeller och tyger som man kunde välja mellan då man gjorde dessa och såhär såg min ut.


Med snören med två olika färger haha! Men visst blev det snyggt ändå! Ja, då man har två av samma färg blir det kanske lite bättre.


Här är blondinen ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

förlåt men hahahahhahahahahhahah! att inte ens jag & hanna tänkte på det xD

2011-04-17 @ 11:00:11
URL: http://rrefuge.blogg.se/
Postat av: hanna :D

hahahhahahahahahahahha jag dör! men ofta ingen av oss tänkte på det, som jenny sa ;) haha lika blonda allihopa <3

2011-04-17 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0