Påsk lov!

Dagen kunde inte bli mer perfekt. Eller jo, att jag kunde varit frisk för jag är totalt sjuk! Ögonen rinner och näsan likaså (varför var jag dum och joggade igår då jag hade ont i halsen?)... Men som sakt annars så kunde inte dagen varit bättre!

Bra dag i skolan. Inga jobbiga lektioner bara underbara männiksor! Efter skolan så stack jag, Hanna, Josse och Sofia till stan och köpte jordgubbar och mjukglass för att fira våren och lovet!!! Sen blev det mot mina träningspaler pizza på "pizza hut" men gott var det! Och sen...



Årets första jordgubbar! <3



<3



Josse <3



Jag Före!!!



Sofia och Hanna <3



Träffade på två sköna hippisar på vägen också!

Och jag EFTER tadadaaaa:










Och med toffs :)

Jag är suupernöjd! Haha, fast varför fick jag melodin "you got the beeest of both worlds" i huvudet första gången jag såg migsjälv i spegeln?? XD

Jag vet inte hur mycket ni ser på bilderna att jag ör helt röd om ögonen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så himla fin du blev!! Jättevacker! <3

2011-04-15 @ 22:09:16
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Josse

Ååååh det blev jättefint ju! :D<3

2011-04-15 @ 22:19:51
Postat av: Hanna

Verkligen superfint söta Lea!!! <3

2011-04-15 @ 22:48:48
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med om att det var en riktigt bra dag och nice med hippisar också :D

2011-04-15 @ 22:49:39
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

får lite marry med lammen känsla med stora puffiga klänningar!!! men fint var det :) <3

2011-04-15 @ 23:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0